Shell: Kávu na cestách si dáva vyše 90 percent žien, víťazí Espreso

Redakce doporučuje

Deväť žien z desiatich si na cestách autom pravidelne dopraje kávu. Najradšej majú espresso či Café latté a pre drvivú väčšinu z nich má dôležitý význam aj prostredie, v ktorom si svoj obľúbený nápoj vychutnávajú. Také sú závery ankety*, ktorú usporiadala spoločnosť Shell, prevádzkujúca kaviarne Shell Café.

Výsledky ankety, v ktorej zodpovedalo takmer tisíc respondentiek, jednoznačne potvrdili, že káva zostáva neodmysliteľnou súčasťou cestovania autom dnešnej doby. Na otázku, či si ženy kupujú kávu na cestách, odpovedalo kladne 94 percent z nich. Približne tretina zodpovedajúcich konzumuje kávu na cestách raz týždenne, 61 percent aspoň niekoľkokrát do mesiaca.

Tohto trendu si je veľmi dobre vedomá spoločnosť Shell, ktorá venuje káve veľkú pozornosť. Aby svojim zákazníkom ponúkla maximálny zážitok z kávy, rozhodla sa zaviesť nový koncept kaviarní Shell Café na svojich čerpacích staniciach. Ten vedľa kvalitnej kávy, pripravenej vyškolenými profesionálmi as pomocou pákových kávovarov, zahŕňa aj moderné kaviarenské kútiky. V nich si zákazníci môžu v kľude vychutnať svoj obľúbený nápoj av príjemnom prostredí si aj oddýchnuť.

Vyhráva espresso a možnosť vybrať si druh kávy

Dôležitú úlohu v predaji kávy na cestách hrajú čerpacie stanice – podľa výsledkov ankety dve tretiny takýchto nákupov prebieha práve tam. Čo sa výberu kávy týka, u českých žien víťazí espresso, na prvé miesto ho zaradilo 37 percent účastníčok ankety. Pomyselnú striebornú pozíciu obsadilo Café latté (33 percent) pred cappuccinom (24 percent).

Prešetrovanie, ktoré prebehlo na konci septembra, tiež ukázalo, že ženy ocenia, keď si pri káve môžu vybrať, z ktorého druhu kávových zŕn je upražená. Viac ako polovica uviedla, že je pre nich možnosť takéhoto výberu podstatná pri niektorých typoch kávy. Pre pätinu zodpovedajúcich je dokonca tento výber dôležitý aj bez ohľadu na to, akú kávu si objednávajú. Možnosť výberu ponúkajú aj kaviarne Shell Café. Zákazníci si tu môžu podľa chuti vybrať, či dajú prednosť zmesi Shell Café Espresso, skladajúcej sa zo zŕn arabiky a robusty – na dosiahnutie intenzívnej a silnej chuti, alebo si môžu vychutnať kávu zo zmesi Shell Café 100% Arabica, obsahujúca výhradne zrná arabiky.

Príjemné prostredie zlepšuje pôžitok z konzumácie

Anketa preukázala súčasný vývoj: v dnešnej dobe už nie je dôležitá iba kvalita kávy, ale aj miesto, v ktorom je konzumovaná. Celých 83 percent opýtaných žien uviedlo, že príjemné prostredie má zásadný vplyv.

„Pri príprave konceptu našich nových kaviarní Shell Café sme sa popri kvalite kávy, ktorá je samozrejme prioritou, veľmi intenzívne venovali aj tomu, aby sa u nás klienti dobre cítili. Chceli sme a chceme, aby si mohli kávu vychutnať rovnako ako v plnohodnotnej zážitkovej kaviarni. To sa nám, myslím, podarilo a verím, že sa značka Shell čoskoro stane synonymom aj pre miesto, kde si dáte skvelú kávu a kde môžete v kľude relaxovať,“ hovorí Jan Čapský, riaditeľ prevádzky čerpacích staníc Shell v Českej republike a na Slovensku.

- Reklama -magazin
- Reklama -PR článek

Nejnovější články

Ako zapojiť optický kábel? Toto sú naše tipy a odporúčania

Možno by ste neverili, no aj optické káble sa v súčasnosti tešia obrovskej priazni. Dôvodom je najmä široká využiteľnosť,...
- Reklama -magazin

Více od autora

- Reklama -spot_img